söndag 15 maj 2011

Helt slut!!

Jaa efter att jag hade sprungit i går så vart jag helt slut, luften gick ur mig totalt och jag kände bara för at sova sova sova.
Jag drack mer kaffe än jag brukar men det hjälpte inte alls. Både jag och J deckade i sängen innan eurovitions slagern var slut.
I dag vaknade jag kl 5 somnade om och vaknade kl 06:30 och klev upp för vi hade tvättstuga. I ca 1 timme så var läget ok sen var jag som helt deckad igen och super dupertrött, kaffe hjälpte inte och inte mat,frukt och en energidryck... jag har nog slumrat till en 4 gånger idag....phu så det blir en vilodag från springandet både idag och imorgon.
Men jag gick på sista core-träningen för denna termin sen börjar det v 36 igen :-D.
Det känns skönt att ha gjort något idag MEN vad jag gäspade haha.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag krypa ner i sängen och slötitta tv innan natten.

Ha det gött
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida