tisdag 10 maj 2011

Godmorgon!

Halloj !! Började dagen med att studsa upp ur sägen klä på sig och ta en morgon promis med J innan morgonkaffet det blev 20min och det var alldeles lagom för att komma igång på morgonen .
Men vad GOTT det luktade i skogen så här tidigt, vi gick och sniffade och njöt haha.

Nu har jag käkat frulle och har lite beslutsångest för jag kan inte bestämma mig om jag ska sticka till gymmet och köra intervaller 30min .
1min max (12 i fart)
1min gång (5 i fart)

Eller om jag ska försöka mig runt 8:an 2ggr eller bara ta en skön lunk/jogg i skogen bakom badhuset.

Jag är rädd att ta ut mig så det blir nå knas innan Vår Ruset så jag inte kan delta.
Samtidigt vet jag att jag inte orkar springa hela 5km fast jag har tränat som en galning tycker jag.
Och för att få lite mer pusch så är det bra med intervallerna men jag kanske ska spara det till helgen för då kan jag och A träna på det tillsammans.
Samtidigt så är det ju bra att ha med henne när jag vill springa 8:an för hon orkar mer än mig och springer alltid före och då har jag någon som drar mig runt  när det känns som tyngst.

Hmmmm....

Åh nej vad jobbigt nu när jag sitter här så känner jag inte för något av det ,Brutus är på ingång ....
Det går såååå tungt att springa nu och det är så jobbigt, ingen njutning alls lixom men det är ju skönt efteråt det vet jag ju.

Nej vet ni!!!! Jag ska belöna mig själv idag med en Lugn och skön och mysig jogg sakta sakta  på banvallen och lukta på den härliga skogen och verkligen njuta ! Blir det för tungt att springa så går jag och jag ska inte ha något mål idag utan bara njuta , ingen speciell distans och ingen speciell tid !

Bäst att bege sig innan man ångrar sig ler

Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida