måndag 9 maj 2011

Joggingrunda i Skedvi!

Löptränar för fulla muggar....
Igår sprang jag en gammal godig i Skedvi (Sundängerundan) Ja nästa hela vägen iallafall.
Det är rätt så precis 5km men min kära runkeeper registrerade bara 3,21km !!! Morr det är så tråkigt när den inte funkar som den ska.
35 min tog det i allafall . Jag sprang 20min sen gick jag 2 min sen sprang jag igen men kände något konstigt precis under revbenen innanför lixom det var som hela innanmätet vred sig ett varv runt och det vart som ett tryck lixom så då gick jag en stund för att det skulle släppa men så fort jag sprungit en liten bit så kom det tillbaka (tagit i för hårt?) men sen struntade jag i att det gjorde ont och sprang endå och då gick det bort....hel konstigt!
Så jag sprang inte hela 5km :-(  jag tycker jag har tränat så mycket att det inte borde vara några problem och springa 5km nu .Men det går trögt och sagta och det gör ont överallt...när kommer den där sköna känslan att fan det här går bra och jag kan öka och ge mer????!!!
Frustrerande och jag blir arg och ledsen.

Kämpar på
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida