torsdag 5 maj 2011

Såå härligt !!

Löpningen i skogen var jobbig men såå härligt efteråt.
Ett varv ska tydligen vara 1,6km och vi sprang 10min sen gick i rask takt 2 min sen sprang vi 10 min igen och vi sprang 2 varv ca sen efteråt så gick vi 2 varv för att det var bara sååå skönt och det luktade så gott i skogen.
Jag vet inte vad det var som luktade men det luktade gott och friskt och blommigt eller något sånt haha. Denna runda var välbehövlig i dag och det var så skönt att bara få prata om allt mellan himmel och jord därför tog vi dom 2 extra varven och gick.

Nu efteråt känns det super duper skönt och det känns i benen på något roligt vis, det lixom pirrar och spritter i dom ler jag vet inte hur jag ska förklara men jag tror nu när jag har satt mig och verkligen slappnar av så känns det att benen har fått sitt idag ler.

Nu ska jag lägga mig och kolla criminal minds .

Tjolahopp :-D

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Låter härligt! Saknar att ha naturen så nära som du har. Saknar lugnet, harmonin. Kramar

5 maj 2011 kl. 13:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida