måndag 9 maj 2011

En till gammal godig !!

Åh vad härligt det var i dag jag gick och joggade upp till Vargheden och tänkte springa spåret där som jag gjorde förut när vi bodde där. Först sprang jag det stora varvet för att riktigt kolla hur lång den rundan var, och nu höll jag telefonen i handen så runkeeper fick bra mottagning med sateliten så 2km var den.
Sen sprang lilla och den var 1km så om man springer en 8 2ggr så blir det ju 6km .
Jag älskar verkligen den slingan i skogen för det är mjukt för ben och fötter och det luktar så gott.
Så det rundan ska jag försöka mig på fler gånger och jag får väl ha som mål att klara springa 2 varv .
Alltså det är 2 mega långa och branta backar i den om man springer som en 8:a så den är tuff som attans,den kan bli lite lättare om man springer åt andra hållet men det är upp och ner åt det hållet med.
Kände av det tunga trycket i bröstkorgen idag igen men jag ignorerade det och det blev inge värre iallafall.
Åh det går trögt trögt trögt och springa men jaaa jag springer ju iallafall och idag blev det inga 5km jag sprang men 3km i allafall kanske lite mer.

Nej nu måste jag sätta fart med städningen här hemma....men först en dusch!

Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida