tisdag 10 maj 2011

Det var underbart!!

Min jogg/lunk runda var underbar idag leeeer. Det gick sakta sakta sakta 6,62km på 53:52 min men jag joggade hela tiden.
Men med jämna mellanrum andades jag genom näsan och drog in alla härliga dofter från skogen och verkligen medvetet tänkte att nu ska jag bara njuta och det gjorde jag hela vägen.
Benen bara sprang av sig själv och det var inte så där jobbigt och gjorde ont överallt som det brukar.
Ler nu efteråt tänker jag f-n vad långt jag har sprungit och det känns som jag nyss gick utanför dörren..haha kul.

En härlig belöning på dagen!
Även fast jag tog det lugnt så är jag helt rödmosig om kinderna och det bränner i hela ansiktet och svetten rinner längst ryggen.

Jag måste väl erkänna då att det här är tyvärr min fart för att jag ska orka. Suck det känns som jag är söligast i hela världen ,det är så tråkigt!
Men jag springer iallafall så man får vara glad för det !

Nu mer strech sen dusch och efter det fixa käk!!

Tjarå
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida