lördag 14 maj 2011

Torsdagstäningen.

Tog en löpvända på kvällen med A vi sprang först 15min gick i rask takt 2min sen sprang vi 10min och av slutade med att gå 2min i rask takt 5km och lite till blev det.
Och emellan varven så tyckte jag det var ok och springa, inte överdrivet jobbigt och det bara gick och jag kände själv att oj det här går ju det är inte superduperjobbigt. men i uppförsbackarna tog det emot och det gick trögt och sagta men jag sprang/joggade hela tiden.
Efter Vår Ruset så blir det backträning och intervaller tillsammans med löpträningen på 1 mil .
Vi går efter ett schema på iform.... och det är precis lagom att få lite gångpauser emmelanåt !

Härligt när jag har A som puschar och drar mig och peppar när det känns tungt....nu känns det så bra efter det lilla extra puschen.


/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida