söndag 17 april 2011

Vill vara ute HELA dagen och bara gå

Ja det har varit helt underbart väder idag och fast det  har blåst så har det inte varit så kalla vindar.
Jag tog mig ut på en promenad  5,23km  på 46,46min och jag kunde inte bara gå utan jag joggade lite oxå för att få upp pulsen på pulsklockan och när den vart uppåt 158 bpm så gick jag igen.
Det gick super bra faktiskt och dag njöt jag av min promenad med inslag av jogg .
Väl hemma hoppade jag in i duschen sen tog ungarna cyklarna och jag gick så begav vi oss hem till väninnan och hennes familj. Ungarna njöt och hade kul på sin cykeltur och jag fotade lite blommor på vägen,det var tussilago.vitsippa och sen någon gul blomma oxå :-)
Åh just ja när jag gick på min promenad så stannade jag till vid gymmet och körde några benövningar när jag endå gick förbi ler.


Vid 17:30 var det dax för core så jag tog ryggsäcken och gick dit tränade och sen gick jag hem.
Det härliga vädret får mig att vilja ut igen nu på kvällen haha men nu får det vara bra för i dag och i morgon tar jag cykeln till jobbet igen!

Ha en skön träningskväll
/C

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Låter som en riktigt härlig dag! Mys! :)

17 april 2011 kl. 12:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida