tisdag 12 april 2011

Hur man än gör så har man rumpan bak...

eller vad e det man säger !
Tänkte att det skulle bli en sper bra träningsdag idag först löpning på morgonen sen gymmet med älsklingen och sen en cykeltur med vänninan...HAHAHA shiiii fick jag för den planeringen och nu e jag tjurig !
Det var meningen att jag och J skulle gymma medans grabbarna var på brottning och sen efter det vid typ 19:30 skulle jag och A ut och cykla. När vi kom hem från grillningen så var J trött och mätt så han sa att han skulle träna efter brottningen ist. Jaha där sprack min planering....så jag frågade om han ville ha sällskap på gymmet eller om han skulle åk sj. Han ville ha sällskap :-) ! Så jag skickar ett sms till A och säger återbud till cyklingen och att vi får ta det en annan gång :-( .
Vid 19 tiden säger J  -Nej jag skiter i och träna idag jag orkar inte !!!!! Whaaat?? :-O :-O

Suck nu är jag skit tjurig. Inte skickar jag ett till sms till A och säger att vi kan cykla endå....nej nu SKITER jag i det !!!!! Fan jag visste innerst inne att det skulle bli så här... jävla skit jävla skit jävla skit rent ut sagt !!!
Nej man får tydligen inte träna så mycket man vill för då går det till överdrifft !!
Tränar jag för mycket??
Vad är för mycket ??
Är det så fel när man tycker det är kul ?
+ att jag slår två flugor i en smäll jag tränar och umgås med min bästa vännina samtidigt.

Äh skit samma nu e jag bar så j-la sur !!!
Det är skillnad på folk och folk !!!

Blääääää

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Vilken störig kväll! Förstår att det är frustrerande när planerna går helt i stöpet på det viset. Det är absolut inte fel att du tycker det är kul, snarare tvärtom, det är väl en bra förutsättning för att lyckas! Kramar

12 april 2011 kl. 21:54  
Blogger Carro sa...

Det är ju inte första gången det händer :-( ,jag e för snäll och ska vara alla till lags jämt men tyvärr går ju inte det ! Måste bättra mig med kommunikationen mellan oss så det blir bra för alla.
:-D

13 april 2011 kl. 23:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida