söndag 17 april 2011

Jag har sånt sug..

Jag har sånt sug efter och springa nu när jag inte ska springa på ett par dagar ....så himla jobbigt !!
Hjärnan vill men inte kroppen :-( .
Det är helt makalöst, jag gick till OKQ8 och köpte snus till J och vad är det 300-400 meter dit och när jag kom hem var jag helt svettig. Antingen har jag nå skit i kroppen eller så går den upp på högvarv superfort....jag tror ju dock på det förstnämda .
Vad var det jag skrev i ett inlägg härom veckan?!!!! Ler .....Börja lugnt efter en infektion annars slår det tillbaka, jag har nog gått ut för hårt för fort .
Jag tror att jag känner mig stressad över detta lopp jag anmält mig till (vårruset) och eftersom jag inte har haft något problem och springa på gymmet i vinter och har sprungit längre än 5km så trodde jag nog att det inte skulle vara någon match att springa vårruset.
FEL FEL FEL !!!!
Det är inte alls samma sak att springa på löpband som och springa ute.
Nu när det börjar närma sig och jag ser att jag inte ens orkar springa 4km och att det går såååå segt så blir jag besviken och arg och ledsen för att jag har satt ribban så högt och trodde jag skulle orka springa loppet hela vägen LÄTT.
På löpbandet sprang jag 5km på 29min och nu när jag springer 5km ute så tar det mig mellan 40-45min om inte mer.

DAX att tänka om!!!!
Få mig själv och inse att det här är ju bara början och första loppet kanske jag inte orkar springa hela vägen men att jag så klart ska försöka och om jag anmäler mig nästa år igen så har jag ju en tid att slå !
Det ska ju vara roligt att träna och nu tar jag nog det här loppet på alldeles för stort allvar haha.

TÄNK OM!!!
Gör om och gör rätt ler!

Tjing

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Helt rätt tänkt! Du ska ju göra det för att du tycker det är kul! Blir det en press kanske du liksom får avsmak för fler tävlingar och det vore ju trist. Än finns tid, loppet är ju inte riktigt än. Kram!

17 april 2011 kl. 07:37  
Blogger Carro sa...

Ja det vore ju supertrist ! Ska kolla lite mer på nätet om fler tävlingar (korta distanser) fast jag vet inte riktigt vart bara !
Tack vännen för ditt stöd :-)

17 april 2011 kl. 10:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida