onsdag 13 april 2011

Halva veckan och lite till

Den här veckan har gått jätte fort tycker jag i morgon är det redan fredag.
Solen skiner ute och jag känner mig super träningssugen vill ut och springa, ge gärnet, svettas och känna dom varma strålarna från solen :-).
Igår cyklade jag till cirkelträningen,cirkeltränade och det kändes riktigt bra . Jag kunde ta i och hade lusten att kämpa, jag gjorde det där extra som gör att det känns att det här passet är jag nöjd med. Efter passet strechade jag lite och sen satte jag mig på cykeln och cyklade brorundan hem (  en lite längre runda hem) och det var så underbart skönt lite kyligt men så friskt och härligt på samma gång!
När jag kom hem så bara log jag och J undrade vad det var med mig eftersom jag log så stort haha , jag berättade att det var sååå skönt ute och jag kände mig nöjd med mitt pass idag.

Idag står det cykling på schemat jag och bästa vänninan A ska cykla Odensvi rundan som tydligen är lite längre och jobbigare än den vi cyklade sist. Det känns lite pirrigt och spännande. Just nu känner jag mig super taggad men efter jobbet så vet jag att jag kommer vara trött och seg......kommer jag orka??
Jag kommer kämpa och jag vet att jag tycker det är så skönt efteråt.
A hade hittat ett cykellopp som hon ville att vi skulle ställa upp i, det lät super duperskoj och rundan var på 4mil om jag inte minns fel och det är ju roligt när man har en kompis att cykla med. Men jag jobbade då :-(  och det var samma vecka som vårruset så det sprack.  Jag ska kolla runt lite om det inte finns något annat lopp vi kan vara med på. Jag såg i någon tidning om ett tränglöpar lopp oxå som jag vart sugen på....ska kolla upp det med.

Nya mål och nya utmaningar...jag gillart !

Over and out

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Vad roligt att det går så bra för dig! Jag blir lite peppad av att läsa ditt inlägg faktiskt! Har planerat att ta en vilodag idag, men imorn är en löparrunda inbokad med en kompis! :D
Kramar

14 april 2011 kl. 11:10  
Blogger Carro sa...

Ler haha tänk vad humöret kan ändras, idag har jag en riktig depp dag, men en löprunda kanske kan råda bot på den :-) jag hoppas på det iallafall .
Tack det känns kul att jag kan peppa någon :-)

15 april 2011 kl. 03:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida