fredag 15 april 2011

3 Mils cykeltur !

Igår kom vänninan A över och drog ut mig på en cykeltur :-)
-Jag tänkte vi skulle ta den långa turen idag, sa hon
-Jaha ok det låter spännande,sa jag
-Japp det blir runt Odensvi .

Åh my god ,vad allt jag hann tänka . Så körde vi.
Det var hur skönt som helst,dagarna jag cyklade till jobbet i motvind måste ha gett mig kraft i benen för det var intejobbigt att cykla igår det kändes bra.
När vi var i hemma igen så kändes det inte alls som vi hade cyklat hela 3 mil.
Fast eftersom det hade vait soligt och fint hela dagen så klädde jag mig i kallaste laget för en cykeltur kl19:30
och jag hoppas att jag inte blir sjuk nu igen det vore så himla tråkigt.

Idag tänkte jag bege mig ut på en löpvända.
Av någon konstig anledning är jag deppig i dag och jag hoppas lite bra musik och en lugn löpvända kan göra susen. Ja tänk vad humöret kan svänga om fort...igår var jag superglad och allt kändes toppen och jag var super taggad till träningen och idag känner jag mig bara ledsen och nere.
Frågade J igår om han ville med till gymet idag och träna lite, det står ben på schemat idag.
Men jag tror jag tar en löpvända istället och sen gymmar  i morgonbitti om jag känner mig bättre, då kan jag ge mer,ge gärnet .

Hoppas ni får en skön helg med härligt väder och mycket löpning och träning, god mat och trevligt sällskap!

Hejsan Ojsan
/C

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Huvudsaken att du rör på dig lite iaf. Du måste ju inte både springa och gymma. Synd att vi bor så långt bort, annars hade vi kunnat springa tillsammans... Men du ska veta att jag tänker på dig mycket! Hoppas att dagen blir bättre nu framåt kvällningen, att du kan få njuta av din ledighet och få tillbaka glädjen! Precis som du peppar mig med så finns jag endast ett telefonsamtal bort om du behöver prata. Kram på dig vännen! ;)

15 april 2011 kl. 07:54  
Blogger Carro sa...

Detsamma jag tänker på dig med :-).Eftermiddagen och kvällen vart helt suverän det hjälpte att få annat och tänka på och vara i gott sällskap.

16 april 2011 kl. 02:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida