lördag 16 april 2011

Dagens löpning!

Drog ut på en löpvända idag runt lunch. Sprang ca 1km till skogen och sen körde jag backträning järnet upp och gick ner 7 gånger upp och ner. Superskönt var det sen fortsatte jag att springa runt spåret och ut på banvallen och mot gymmet. Sen var jag tvungen att gå det gjorde så ont i magen eller ovan för magen och under bröstkorgen.
Det gick tungt riktigt tungt så nu lyssnade jag på kroppen och tog det gick resten av biten hem.
Allt som allt blev det 5,88km på 1h 2min

Jag känner att kroppen behöver en vilopaus från konditionsträningen . Det har gått så himla trögt och springa och den kanske inte har hunnit återhämta sig från influensan riktigt. Får se om det hjälper , för nu är det bra tråkigt när man känner att man så gärna vill trycka på med benen men lungorna säger stopp på en gång.
Fast cyklingen har gått bra faktiskt ....himla konstigt!

Jag ska ta det lugnt och bara njuta av promenader och vardagsmotion och styrketräna.

Sen om några dagar får jag väl prova igen med löpningen.

Nej nu ska jag vara lite trevligt mot våra gäster..

Tjarå ;-)

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Jag vill också ut och springa! Blev inget igår och ingen träning idag. Är rädd för att jag håller på att misslyckas katastrofalt och falla tillbaka i gamla mönster... Imorn ska jag iaf ut och springa. Funderar på om jag kan lura med N på en längre runda eller nåt? Kram

16 april 2011 kl. 15:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida