måndag 28 mars 2011

V 11 Träning

Så här såg förra veckans träning ut :

Måndag: Vilodag
Tisdag: Sprang 3,79km 41min (smågrabbarna cyklade)
Onsdag: Sprang 5,21km 45,23min på morgonen cirkelträning+ intervaller till och från
Torsdag: löpbandet 23,27min löpning + 1h gym
Fredag: gick/sprang till och från gym + gym 1h
Lördag: sprang 3km med Annica sen gick vi resten allt som allt 5,02km 36min
Söndag: Sprang på löpbandet 22,31 min gymmade 1h provade på coreträning 1h

Jätte nöjd med träningen och det känns superbra!
Har lite träningsvärk sen gårdagens Core träning men det var superkul och mina muskler var inte så starka så där kommer jag fortsätta :-)

Dax och ta hand om tvätt sen blir det ut och löpa innan lunch

Ha en härlig träningsdag
/C

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Vad duktig du har varit! Du ligger verkligen i hårdträning! Ska försöka hänga på så gott jag kan.

28 mars 2011 kl. 11:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida