onsdag 23 mars 2011

Det börjar vända tror jag!

Känns som om träningslusten börjar komma tillbaka.
Fick mitt nya träningsschema idag och det ser riktigt kul ut styrketräning 3 dagar i veckan
Dag 1 Rygg,Bröst,Mage
Dag 2 Ben
Dag 3 Axlar Armar
Det är ett 2 veckorsschema så det är olika övningar varannan vecka :-)

Löpningen går segt men om man kämpar på så lättar det nog ju bättre konditionen blir.
Ligger på ca 7:30-8 min/ km så det går VÄLDIGT sagta (det är ju verkligen inte som att springa på ett löpband) men ska försöka komma ner till 7min/ km det får bli mitt första delmål i kondition och löpning.  :-)
Mitt andra mål är att skriva träningsdagbok så jag ser vilka resultat jag gör i styrketräningen och kondition.
Ta hjälp av pulsklockan och runkeeper.

Det känns super bra att komma igång på riktigt igen nu ska jag försöka puzzla i hop mitt schema så jag vet vilka dagar jag ska göra vad ...ler
Kosten ja den funkar så där slarvade lite med grönsakerna idag till lunch men jag ha fortfarande stått emot kakor och godis och sånt och jag känner att jag mår bra av att avstå.

Nej nu ska jag ta en lite powernap sen ska jag fixa med lite grejer innan J kommer hem

Just ja och kl 19 är det cirkelträning och jag funderar starkt på att jogga dit då är man ju uppvärmd och klar cirkeltränar och sen jogg hem och hopp in i duschen :-)

Tjarå ;-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida