torsdag 24 mars 2011

Dagens träning och kost!

Först åkte jag ner till gymmet och snälla Sussa visade mig dom övningarna och maskiner som jag var osäker på superbra !
Och på eftermiddagen åkte jag och J ner till gymmet och mötte hans bror och deras släkting.
Vad peppande och kul det var helt super, B som var med har tränat i hela sitt liv och visade oss lite nya övningar och tips och trix man ska tänka på.

Maten idag då hmmm det har inte blivit något i skräpväg men kanske inte var 3:e timma mellan målen.
Frukost 2 limpmackor med ost the
Mellis: grov fralla med ost och skinka  med sallad och paprika ( svärmor ville bjuda på glass men jag tog en smörgås istället...stolt igen)
Lunch: hemmagjord köttfärspaj med sallad och en gul kiwi innan maten
kvällsmål: fick bli fruktsallad och en smoothie
och innan säng dax en proteindrink

Inte så illa ändå för jag har stått emot fikabröd och godis idag  först på förmidaggen och sen på eftermiddagen och godiset var choklad som jag verkligen älskar.

 Nehepp nu ska jag mysa med J och kolla criminal minds

Tjolahopp

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Kollade du in Criminal Minds Suspect Behavior också? (http://nyfikenienstrut.blogspot.com/2011/03/criminal-minds-suspect-behavior.html)
Det gjorde jag. Gillade den också.

24 mars 2011 kl. 16:10  
Blogger Carro sa...

Ja det gjorde jag !Ja jag tyckte oxå den var bra synd bara att det är så sent för jag är så kvällstrött :-P vi får se om jag orkar vara uppe och se den nästa gång haha

26 mars 2011 kl. 02:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida