söndag 20 mars 2011

Äter och äter

Jag tycker inte jag har gjort annat än och ätit i dag....MEN jag har inte ätit godis eller kladdkaka som står på bordet och luktar såååå gott (stolt)

Frukost:
Yoghhurt med pauluns nya flingor med kanel
1 ägg ( bara vitan)
1 apelsin

Sen tog jag powerwalken
mellan 9-11:30

Väl hemma drack jag en proteindrink för jag kände mig sugen på något.
Hjälpte inte tyckte jag kände mig hungrig en stund senare
Tog 2 ägg (äggvitor) och en STOR kopp grönt te med citron och ingefära.
efter en stund igen kände jag mig hungrig tyckte jag och åt:
två mackor med gauda ost och en avokado .

Nu när jag sitter och skriver så känner jag lite i magen och har kommit på att det kanske är magkatarren som spökat med mig i dag ,man kan ju få ont eller det känns som man är hungrig men egentligen har man ont :-(
Och här har jag vräkt i mig en massa haha eller så mycket var det ju inte och jag valde dom nyttiga alternativen :-D och INGEN kladdkaka hehe

Vid 13 ska vi ner till gymmet och styrketräna jag, min man och två träningskompisar till honom.
Det är kul när dom styrketränar för dom kör stenhårt och man blir supertaggad och peppad när dom vrålar och svettas och peppar varann :-D.
Har träningsvärk i sidorna av magen efter magträningen igår...härligt.
Man står i sidoplankan och lyfter höften upp och ner.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dax att pysa ner till gymmet.

Hej och hå

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida