onsdag 23 mars 2011

Cirkelträning!

Japp sprang intervaller till gymet som uppvärmning . Sprang 4 lykstolpar och gick i rask takt 4 stolpar :-P osv.
Cirkelträningen gick superbra och jag kände mig starkare än dom senaste ggr orkade 15-25 reps på  nästan alla stationer (18st).
Hem tog jag det lite lugnare men körde intervaller med löpteknik så jag gick 4 stolpar och joggade 4 och tänkte på hur jag sprang, lång som någon drar dig i toffsen uppåt och brösta upp sig så musklerna får mycket syre,  känna sig lätt .
Ja det är svårare än det låter kan jag säga kom på mig flera ggr att jag sjunkit i hop lite och försökte verkligen konsentrera mig. men det var kul och ibland kändes det som jag sprnag lätt som en fjäder. Såg säkert utlöjlig ut haha .

Nä nu e det dax och sova så musklerna kan växa :-D

Natti

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Jag försökte också med intervaller imorse när vi var ute och jobbade. Gick inte så bra :(
Får fortsätta öva och hoppas kunna komma upp i din nivå. Jag ser att du har läst löparskolan förresten! :)

23 mars 2011 kl. 15:07  
Blogger Carro sa...

Det går inte fort på mina intervaller för jag springer / går och det är bra jobbigt bara det än så länge. Japp vi kämpar på för övning ger färdighet och när vi når våra delmål så ser vi ju att kämpandet är värt mödan lixom ler

24 mars 2011 kl. 12:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida