lördag 26 mars 2011

Mat mat mat!

Jag  försöker vara så nyttig som möjligt och det inte världens lättaste att ta med sig mat till jobbet eftersom man aldrig vet hur dagen ser ut.
Så jag tar med mig MASSOR med grejer känns det som just för att jag inte ska bli super hungrig och vräka i mig första bästa bulle eller kaka eller chokladbit.
Haha idag tog jag med mig:

Smoothie ( vaniljyoghurt +minimjölk+bär+ krossade linfrön)
3 kokta ägg
1 köttfärspirog ala Annica
En burk med broccoli
1 äpple
1 port blåbärsprotein drink ( pulver som man blandar med vatten)
1,5L vatten

( hmm oj då det ser visst mer ut än vad det är) :-P
Jag jobbar 9-17 och när jag packade min väska så vart den proppfull haha.
Men som sagt jag tar hellre med mig för mycket än för lite.
Nu ska jag ut i solen och få lite D-vitamin

Pöss

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Bra gjort! Det är så du undviker sötfällan! Det krävs lite planering och arbete, men belöningen kommer när man på kvällen inser att man har varit nyttig hela dagen!

26 mars 2011 kl. 03:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida