torsdag 24 mars 2011

Det här är vad jag vill med min träning...

Jag är inte smal men inte överviktig heller det enda jag vill är att få bort hänget efter jag fick barn,det där som hänger över byxorna efter att man knäppt dom det ser ut som man har en rumpa både fram och bak och jag irriterar mig på den.
För att få bort den så måste jag förlora lite vikt och jag tänkte sedan bygga muskler  så jag inte ser så spetig ut.
Jag tycker Jillian på bigest looser har en perfekt kropp och det är precis så här jag vill se ut !
Önskekroppen lixom

Nej nu måste jag pysa ska till gymmet och kolla hur alla övningar på nya schemat ska göra så det blir rätt och riktigt,sötaste Sussa hjälper mig :-)

Tjarå

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Hade ju inte tackat ner till att se ut som henne!

24 mars 2011 kl. 13:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida