söndag 20 mars 2011

Gahhh vilket sug !!

Jaha då har man tränat,körde ben idag .
  • Sittande benspark framåt 3*12
  • Liggande benspark på mage 3*12
  • benpress 50kg 3*15
  • Sittande vadpress 3*15
sen blev det lite mage och rygg oxå.

Nu har vi precis ätit kyckling,ris och currysås OCH SALLAD haha!
Och nu har jag världens sötsug och nu står älsta sonen och gör chokladbollar ...fy fabian vad gott!
Men bara för att jag ska stå emot så behöver ju inte dom göra det :-) dom har ju varit superduktiga och stått emot en hel månad !
Hmmm jag är mätt så det känns i magen men endå har jag sockersug som bara den men jag går och borstar tänderna läste någonstans att det ska fungera så jag får väl prova !

Tjo flöjt

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Gör en bärsmoothie, ta lite frukt/fruktsallad, en näve nötter eller ett par bitar mörk choklad. Det kan hjälpa.

20 mars 2011 kl. 09:54  
Blogger Carro sa...

Jag gjorde en Tarzan fast tog päron ist för kiwi och stössla på kroossade linfrön och lite nötter....det var superduper gott och väldigt mättande :-)

21 mars 2011 kl. 12:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida