tisdag 22 mars 2011

Jag har sprungit !!!

Japp idag tog jag tag i springandet, först kom jag hem och vi gjorde jansson och J mega prinskorvar till haha han tog tjockkorv och delade på mitten och klippte dom som man gör med prinskorv.
Medans Jansson var i ugnen så stack jag ut och sprang och fick med mig dom två minsta,dom cyklade hela vägen superduktiga och lite kul var det att ha sällskap även om det inte gick så fort..ler. För min del gjorde det inget att ta det lugnt kände lite i knäna när jag sprang :-( .
Sprang 3,79km på 41 min fick stanna ett par ggr ,en av grabbarna vurpade det var ingen fara han vart mest rädd och fortsatte sen hela vägen sen fick jag knyta skorna på minstingen och vänta på dom ett par ggr ler.
Men kul var det :-D och jag kom iväg på en tur.

Nej nu är det bedtime

natti natt

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Vad mysigt det låter att ta med grabbarna på en runda! Kram

22 mars 2011 kl. 14:55  
Blogger Carro sa...

Ja men det var det faktiskt! Fast nästa gång får dom ta med en flaska vatten så det inte blir tjat om att dom e törstiga. D var så törstig att han inte kunde cykla igår haha men sen glömde han bort det tror jag för han cyklade hela vägen utan tjat. kändes kul att får göra något med dom och vi alla tyckte det var roligt.

23 mars 2011 kl. 06:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida