torsdag 5 maj 2011

Löpning

Ja idag står det löpning på schemat ska ut med A en sväng nu i kväll.
Jag har nog kommit på att jag kanske tog i lite för mycket förut , gick på förmiddagarna när jag var ledig och sen städa ,hämta barn,fixa mat och sen träna igen på kvällen.
Sen om man inte mår bra psykiskt så är det ju ännu viktigare att man hittar en innre ro.
Det är inte så farligt som det låter jag mår rätt ok det kommer över mig ibland bara .

Just nu sitter jag med hörlurar och lyssnar på nyaste skivan med Britney Spears (bra löplåtar)och har läst massor av bloggar och bara softar och tar det cool nu innan löpningen, jag laddar lite inför löpningen kan man säga :-)

Jag kör väl på som jag gjort förut med kosten mindre kolisar och mycket protein äta 5 ggr om dagen . Försöka iallafall. Så får vi se hur det går .

Nu ska jag byta om och förbereda mig för ett löppass

Hare gött
/C

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Lycka till på löparpasset! Kramar

5 maj 2011 kl. 08:53  
Blogger Carro sa...

Tack det gick rätt så bra det var jobbigt men efteråt var det superskönt och det känndes inte som man höll på att dö utan kroppen återhämtade sig jätte fort.

5 maj 2011 kl. 11:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida