torsdag 26 maj 2011

Hallå Bloggen!

Jag klarade att vara utan sött en hel dag sen i dag fick jag en motgång (CSN) och jag tog det som en ursäkt till att ta en glass och en brejk....
Fast jag har ingen ångest över att jag har ätit dom phu och det känns skönt att inte hela tiden må dåligt över att man äter fel.
"Skrattar" blir lite full i skratt på mig själv och mina tankar det går verkligen upp och ner i massor nu .
Härom veckan var jag ledsen för att alla fick resultat utom jag ,jag stod bara still både på vågen och mina resultat. men när jag sprang VårRuset så fixade jag att springa hela vägen + under 30 min och det är ett resultat som jag inte har haft förut :-) sen viktnedgången hmmm vågen pendlar mellan 60-58,5 kg men jag har inte mätt mig på länge .
 Efter att jag hade sprungit vårruset så fick jag så in i vassens ont i brösten och trodde så klart att det var något allvarligt men det visade sig att min soprt bh är för stor och mina bröst guppar upp och ner när jag springer och därför får jag ont.
Det måste ju betyda att jag har nimskat i mått och förlorat fett vid det området.
Tyvärr är det ju INTE där man vill bli mindre snarate tvärt om i allafall efter 3 barn haha men det är ju inget man kan styra över.Kroppen betsämmer ju vart den ska göra av med fettet först och för mig blev det just här nu då.
Så lite resultat har jag nog fått iallafall och man ska vara glad för det lilla så länge det är åt rätt håll.
wiihooo ler

I måndags styrketränade jag lite axlar och mage och mellan varje övning hoppade jag hopprep 50st högaknän för att få upp pulsen.
Jag hade inte tid att både styrketräna och konditionsträna och jag visste att när J kommer hem så vill jag bara vara med honom och grabbarna  så då gjorde jag nästan som ett kombinationspass kondition och styrka.
Jäsingen vad jag svettades av att göra så,det vart som ett intervallpass och det kändes supereffektivt.
Dagen efter så hade jag megaträningsvärk i vaderna och kunde inte förstå hur sjutton jag kunde ha det för jag tränade ju inga ben dagen innan det var ju bara axlar och mage.
Tills jag på tisdagen åkte till gymmet med J och gjorde samma sak med hopprepet och körde rygg biceps och triceps. Då kände jag i vaderna igen och förstod att det var ju hopprepet som orsakat denna fruktansvärda träningsvärk i vadenra haha.

I går onsdag så vaknade jag med träningsvärk i vaderna igen och under fötterna :-S haha där har jag ALLDRIG haft träningsvärk förut.... under fötterna i fotvalvet lixom haha helskumt såå lite problem var det att gå men det vart bättre under dagen. Sen hade jag träningsvärk i biceps oxå och i dag kan jag inte räta ut armarna helt och det gör ont när dom bara hänger längst kroppen och tyngs ner av sin egen vikt....ler aj aj aj .


I går blev det lite jobb i skogen sen när jag kom hem så gick jag en rask promenad med A på kvällen,det var jätteskönt.

Jag känner för en löpvända idag men när jag kommer hem vid 19 i kväll så är man inte sugen alls det vet jag ju men J ska på brottningsträning så vi får se om jag kanske hänger med dit och springer i skogen medans dom tränar.Jag ska försöka att ta mig i kragen och göra något.

XOXO
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida