lördag 21 maj 2011

En morgon runda !

Jag har varit så trött så trött i flera dagar nu och det har riktigt kännts som jag har kunnat somna stående.

Så jag tänkte att kroppen kanske behövde en springtur på morgonen för att vakna till liv ler.
Det gick tungt och segt som vanligt och mellan varven så gick jag korta stunder .
Men när jag kom hem så var det ju så där superskönt att ha fått svettas lite.
Jag försökte tänka på hur jag sprang oxå för att få till min löpstil men det är svårare än det låter kan jag säga.

Tänk så dum man kan vara ibland,jag tänker inte längre än näsan räcker haha !!
Nu när jag sitter här och skriver så kommer jag ju så klart på en STOR bidragande orsak till att jag har varit så in i vassens trött dom senaste dagarna. Usch nu skämms jag oxå....säger bara en sak....

SOCKER SOCKER SOCKER !!!!
Jag har tänk på om det kan vara kolhydraterna som gör mig så trött ,att jag har ätit mer kolhydrater än jag brukar.....ja visst det är nog en orsak men sen har jag faktiskt nu när jag tänker på det....ätit godis,glass och negerbollar nästan varje dag i en vecka om inte mer.

Det är ju så klart det som gör mig såååå trött....ajabaja !!!
Skärpning Carro Skärpning!!!
Bättre att göra en dag till godis dag än äta varjedag och ha i minnet att det gör mig trött.
Helst avstå helt så klart men det verkar ju vara en  helt omöjlig uppgifft för min del nu när jag inte har det där jävlarinamma i mig. Hur ska jag hitta den där styrkan i mig som är envis och bara kan stå emot???
Jag vet att det bara är jag själv som kan hjälpa mig för att verkligen lyckas och det finns INGA genvägar,bara HÅRT ARBETE för att fixa mitt största mål !
Som jag läste på Camillas blogg ......Hon har så rätt att det inte finns några genvägar.

Så det är väl bara ta sig i kragen om man vill lyckas.

I morgon blir det en springtur på morgonen eller så blir det gymmet.
Vill göra det innan jobbet så har man det avklarat för dagen och bara kan ta det lugnt på kvällen och umgås med familjen.

xoxo
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida