söndag 1 maj 2011

17 dagar kvar!!

Om 17 dagar är det  Vår Ruset för mig och jag är helt genomförkyld och kan inte löpa :-( Så träningen blir lidande och jag blir frustrerad.
Jag tar det lugnt och tar mina promenader ,det finns inte så mycket annat att göra tyvärr !
Försöker kurera mig med mitt te,blodgrapefrukt och nässpray ....men det känns som inget tar och jag är otålig...hjärnan vill springa men inte kroppen.

Nej jag får kämpa vidare och det går som det går man får ta det som det är och det ska ju vara en rolig grej !

I morgon är det dax för min kära vän S att springa Vår Ruset i malmö och jag hoppas på bra väder för dom där borta och det kommer inte vara några problem för henne och springa hon är stark som en oxe ! Lycka till vännen och här kommer en spark i baken!
Det är så kul och se hennes framsteg inom löpningen och man själv blir peppad som bara den :-)

Spring lugnt
/C

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Tack för sparken! Och kram på dig vännen! Hoppas du kryar på dig nu så du kan komma igång igen innan ditt Vår Rus!

1 maj 2011 kl. 21:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida