lördag 23 april 2011

påskmat och påskgodis och påskgott!!

Äter och frodas som aldrig förr haha !! I onsdag så var jag och J och styrketränade jag körde axlar och armar och mage. Det var super härligt och det gick bra som bara den :-) .
I torsdags var jag ute med grabbarna i skogen och så cyklade vi lite.
I fredags så sprang jag 5 km eller sprang 1km gick 2min *5 . det funkade bättre än att springa hela vägen så det kommer jag fortsätta med tills det känns bra att springa  5km i streck.
I dag har jag, J och hans bror varit ute och gått 4km sen i kväll ska jag och J åka till gymmet och köra mage axlar och rygg.

Usch vad jag har ätit onyttigt denna vecka det har blivigt mycket godis och grillat och påskmat men jag har ingen ångest eller så för det får ta den tid det tar för mig att bli av med min mage. Det har hänt lite tråkigheter här så det blir till att snåla och vända på varenda slant man har. Jag får göra så gott det går med att äta nyttigt eller rätt kanske man ska säga. Frysta grönsaker är billigt men inte alltid så himla gott att äta men man tar väl vad man har , har köpt lite grönsaker och frukt och gjorde en juice i juicepressen sen hade jag i spirulina...Kroppen riktigt sög åt sig näringen och jag kände att jag mådde så bra av den och gott och läskande var det .
Önskar jag kunde göra juice varje dag för det är såå gott och blandar man både frukt och grönt så blir det som en hel måltid fast i drick form, hur bra som helst.

Mitt huvud känns tungt efter den jobbiga tandvärken och mycket piller har jag fåt ätit med (inte kul) .
Ska beställa en tid hos tandis nästa vecka för man har ingen lust till att träna när det gör så ont hela tiden och sömnen har inte blivigt som den ska heller....men lite ska jag göra i allafll.

Nej nu ska jag vila innan vi ska till gymmet ! Jag håller på att somna med laptopen i knät här :-)

Ha en trevlig påsk
Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida