onsdag 30 mars 2011

Nya tag och ett stort leende

Sitter och äter en blodgrape och väntar på att mina två ägg ska koka klart :-). min andra frukost idag. Tog en proteindrink och en berocca innan morgon promenaden med inslag av jogg.
Åh så skönt det var med frisk luft var inne igår nästan hela dagen.

Var till gymmet med J i går och tog en vila från styrekträningen så jag körde bara kondition.
Allt som allt blev det 9km på 1h.
Dom första 20 min sprang jag på 8,0 med lutning 2,0 det blev ca 2,5km sen bytte jag löpband till det som jag tycker känns lite bättre:-)
Och sprang 10 min till på 9,0 fart med lutning 2,0.
Sen backintervaller sprang på 8,5 fart 1min och lutning 8,0 sen gick jag på 6,7 fart  och lutning 2,0 1 min.
gjorde så 4ggr
Efter det intervaller  1min på 11,0 fart i 2,0 lutning och gick 6,7 1min med lutning 2,0 gjorde så 4ggr.
Sen sprang jag resten på 8,5-9,0 i fart.
Såååå härligt !! enligt pulsklockan gjorde jag av med 592kcal inte illa ler.
Men vilken skillnad det är på att löpa på löpbandet och ute,ute orkar jag knappt springa 0,5km ju haha men jag tar det sakta men säkert och varvar gång och jogg ute så det går bättre och bättre tycker jag.
Jag verkligen längtar tills det torkar upp i skogen så man kan springa där det är lättare än att springa på den hårda asfalten som man gör nu + att bakom badet finns det en superbrant backe i skogslingan som man kan träna backträning i hehe....DET längtar jag till !!

I morse så gick jag med mellersta grabben till skolan sen fortsatte jag med en promenad med inslag av lite jogg,vågar inte ta i för mycket eftersom jag sprang så långt igår. I kväll är det cirkelträning oxå och jag ska gå dit och hem tänkte jag.

Nej nu ska jag fortsätta käka frulle sen är det städning och pyssla om mina sjuklingar :-)

Om du ser någon utan ett leende ge henne dit :-D

See yá!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida