tisdag 29 mars 2011

ATTANS!!!

Det var så tråkigt väder idag,snöade för fullt så jag ställde mig och bakade långpannebröd,bullar och kladdkakemuffins.

Suck frestelsen blev för stor och jag smakade allt.....nu har jag helt ont i magen!
1 kladdkakemuffins
2 Bullar
Två mackor en med sallad,rostbiff,paprika och gruka. en med sallad,leverpastej,gurka och sallad.

Kände redan i morse att jag hade sug efter något sött men stog imot när jag var på affären och tänkte nej jag ska inte men sen så kraschade det hemma med allt bak ....

Aja nu ska jag inte ta mer jag ska vara stark och envis. Det är bara det att nu vet jag ju att jag kommer få ett h-vete med socker sug bara för att jag gav vika så nu kommer det bli extra svårt.

Kanske är för stort steg att skippa bröd helt och hållet?! Man kanske ska börja med att typ sätta ett mål, 1 macka/dag MAX . Att skippa både socker och vitt mjöl på en och samma gång blir för mycket, jag kanske ska ta det lite succesivt?!

Jag vill ju klara det på en gång och jag har ju varit duktig hittils och jag ser redan skillnad så ett snedsteg blir en besvilkelse på mig själv och arg arg arg för att jag inte var stark att stå emot.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och peppa mig inför kvällens gympass,känner att det blir bara kondition idag för jag har träningsvärk i hela kroppen efter alla nya styrkeövningar + corepasset i söndags ( som var superbra föresten).

Ha en bra träningsdag
/C

2 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Det är sånt som händer, men du, nya tag nu! Du kan!

29 mars 2011 kl. 11:36  
Blogger Carro sa...

Japp på´t igen bara !! Jag var på väg lite senare och ta en kladdkakemuffins men då stängde jag fort och tänkte nej nu är det bra inge mer ! Och jag klarade det :-)

30 mars 2011 kl. 00:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida