onsdag 30 mars 2011

Lyckliga känslor!

Idag skiner solen och den värmer hela min kropp och själ. Jag gick och mötte E i skolan så han fick sällskap hem. Vad jag trivs med min träning och livet nu ,visst är det kämpit att få till det med maten och hitta balansen men jag tror att det är det som är lite tjusningen oxå,att man får kämpa.
Jag är lycklig över mina tränings vänner (även bästa vänner)  S och A känns kul att ha någon att bolla knasiga och roliga tankar och idéer med.
Jag blir varm i kroppen av att tänka på allt det roliga ....träning,vänner,resultat,solen,värmen.....båten i sommar,bad och bikini .
För jag ska gå stolt i min bikini i sommar !

Nej nu ska jag åka till Intersport med mellersta grabben och införskaffa nya skor åt honom.

Soliga glada hälsningar
/C

1 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Härligt att höra att du mår bra och njuter av livet! Kram :D

30 mars 2011 kl. 21:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida