lördag 19 mars 2011

Hallå !

Ja tanken med denna blogg är väl att jag ska skriva om min träning och kost och alla tankar där emellan.
Min högsta önska just nu är en platt mage efter 3 barn och en massa skräpmat.
Jag vill förändra min kost och komma ihåg att äta 5ggr om dagen med sallad och frukt till varje mål och gärna protein till alla målen oxå.
Jag älskar att vara ute och springa eller styrketräna så svetten sprutar haha. Det ska verkligen kännas att jag har kämpat och gett järnet.
Hoppas ni får en skön kväll

Tjing
Carro

5 kommentarer:

Blogger Sara sa...

Mysigt att ha dig här! Ska lägga in den här bloggen på min läslista också så kan vi vara bodyrocker buddies även i bloggform! Kram :D

20 mars 2011 kl. 04:31  
Blogger Carro sa...

Jaaa vad roligt! jag håller fortfarande på att klura ut hur fanken det här med blogg funkar! har du några bra tips på vad som är bra att ha på sin blogg ?

20 mars 2011 kl. 08:47  
Blogger Sara sa...

Jag har gjort flikar på mina bloggar. För att kunna göra det måste man fylla i rutan med etiketter. Det går alltid att göra i efterhand genom att redigera inlägget. Sen lägger du till en gadget med etiketter i design-läget. Där går det att välja att visa alla etiketter, eller att visa några. Etiketterna gör ju inlägget sökbart på ett annat sätt också. Kan inte riktigt förklara vad jag menar med det, för jag fattar det inte fullt ut själv. Jag gillar etiketterna, för olika typer av texter går att sortera, så om det är nån som vill läsa om hur min förändring sker t.ex. så kan de klicka på den fliken och få sådana texter samlade.

20 mars 2011 kl. 10:02  
Blogger Carro sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

21 mars 2011 kl. 12:18  
Blogger Carro sa...

Ok haha fattar inte mycket mer nu men jag får klura på det när jag har tid och lust...nu har jag en blogg iallafall eller två egentligen en träningsblogg och en familjeblogg hehe som du!

21 mars 2011 kl. 12:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida