söndag 4 mars 2012

Hej igen!

Såå haha jag  e ingen bloggare över 7 månader sen jag bloggade sist :-(.
Tränar för fullt har följt ett program nu i 9v det har funkat bra men har inte gett mig det resultaten jag vill så......nu har jag börjat fundera på bodyrock igen.
Jag ska helt klart ge bodyrock en chans för nu har dom börjar med 30 dagars utmaning.
  • 30 dagars schema som man kan skriva ut och bara kryssa för varje dag som är gjord
  • 12 min tabata intevall träning varje dag mån-fred
  • extra utmaningar för dom som vill träna extra på specifika områden ex rumpa,lår,mage.
  • diet tips så man äter rätt och ger kroppen den energi den behöver.
Jag är sååå sugen, vad stoppar mig....hmmmm ?!!
1. träna hemma och ha ungarna frågandes och springandes runt sig så man inte kan koncentrera sig.
2. gymmet känns det pinsamt och stå och köra bodyrock som bara är kroppsvikten man tränar med när hela gymmet är full i vikter och maskiner som man kan använda.

Jaja jag får försöka få saker och ting att funka helt enkelt,när Jonny går på gymmet får jag hänga med och köra mitt race .

Vi får väl se om jag bloggar igen snart haha det visar sig

Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida