tisdag 7 juni 2011

Oj vilken värme!

Vad härligt det är, nu är det verkligen sommar på riktigt !
Har inte tränat så mycket pga näsan som har runnit som en kran och varit teppt med jämna mellanrum.
Det har mest blivigt promenader.
I förrgår dock var jag hemma hos väninnan Annica .På kvällen när våra karlar stack i väg och fiskade kom Annica på den superbraiga iden att ja jag visar dig mitt wii spel som jag brukar träna på på vintern eller när jag inte kan ta mig ut .
Sagt och gjort så helt plötsligt står jag där nere i källaren med en wii kontroll i högsta högg och springer/squatar/åker rollerblades med Annica bredvid mig .
Sen skulle hon "visa" mig Carmen Electra tränings DVD hon har oxå.
Så vi körde på där i 45min eller var det nu var och det var ASJOBBIGT !!! Mina ben skakade som aldrig förr och i dag kan jag knappt gå ju haha.
Så nog var den bra allt !

Usch vad jag känner mig lat nu för tiden,det är varmt och man blir slö och äter en massa skit.....men idag ska jag ta mig ut på en löptur,första gången på flera veckor känns det som . Skulle nog vilja prova en bodyrock workout oxå bara för att komma igång. hmm ja vi får se hur långt jag hinner ler

XOXO

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida