tisdag 7 juni 2011

Jag är en latmask...

Fasiken träningen uteblev i går. Det var kvavt och varmt så huvudvärken kom som ett brev på posten och ENDÅ hällde jag i mig massor av vatten för att förebygga. Jag har fortfarande träningsvärk i rumpa och lår efter Carmen Electra Workouten...helt otroligt vad den tog !!!
Jag sitter och funderar på om jag ska börja mornarna med ett löppass för på kvällen är man ju helt off när man har jobbat 11,5h och har det oxå varit varmt så är man endå mer slut och seg.
Hmm det betyder att jag måste gå upp 05:30 slänga på mig joggingkläder och sen ut....gaah låter INTE så lockande för jag är ju ingen morgon människa .
Men jag vill för då får jag lixom min träning som jag vill och den uteblir inte.
Nu när resten av familjen har sommarlov så är det ju inga måsten på mornarna så om jag bara fick rutin på det så tror jag det skulle funka....och funka riktigt bra !
Måste nog ladda upp med lite berocca boost oxå ;-P .

Alltså mat.... det här med maten jaa eftersom jag inte tränat så ofantligt mycket ler så har jag ätit godis ,kakor ,negerbollar mm i stort sätt VARJE dag !
Jag vet inte men för att jag ska hålla mig i från godis och sånt då måste jag verkligen ha motivation,stöd och ett sju jävla pannben rent ut sagt !!
Det har jag inte nu och det går utför känns det som, visst jag har inte gått upp massor...ÄN men det går ju heller inte över en dag utan smyger sig på .Så fanken alltså PANNBEN var det!!
Vi har ju inget hemma som jag kan ta istället heller och då blir det ännu svårare + att jag äter inte regelbundet heller....grönsaker och frukt finns det inget av hemma ...va e det lixom. Nej en storhandling skulle behövas och det får bli på fedag när jag jobbar halvdag.
Hua vad illa det är på båda fronterna nu .....usch skärpning Carro!!!
Jag ska mana på Karln där hemma oxå som har hamnat på latsidan det är lättare att träna när han oxå gör det ler.

XOXO

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida