onsdag 8 juni 2011

Tänk vad det kan göra mycket!!

I går när jag kom hem från jobbet så åkte jag och tankade sen till ica och handlade och dom hade inte en enda mjölk kvar så jag fick åka till OKQ8 igen.
Väl där mötte jag en kompis som flyttar tillbaka hit från v-ås med sin familj och ska börja jobba extra där.
-Vad smal du har blivit ,det är ju knappt någonting kvar av dig!sa hon.
-Tack vad snällt, själv tycker man ju inte att det händer någonting.Sa jag
Sen kom det en kund och vi vart avbrutna och jag sa hejdå och åkte hem.

Men tänk vad en lite kommentar kan göra...jag blev så glad att när jag kom hem hade jag sån energi att jag diskade och städade undan lite sen stack jag och J ut och sprang och D och E cyklade, vi sprang gamla sopptippenrundan (det fnns inga som helst soppor där nu haha).
Vi sprang en stund sen gick vi och så sprang vi igen och så höll vi på hela vägen och det var alldeles lagom kände jag J hade lätt sprungit hela vägen men var snäll och tog det i min takt.
Det var såå ljuvligt och skönt och precis rätt tid på kvällen det var inte för varmt och inte för kallt :-)

Jag hoppas ju på en springtur idag med för det var så skönt och så man kommer igång igen med löpningen :-) Jag tänkte att jag inte skulle gå efter något speciellt schema just nu ibörjan utan bara känna efter och springa och njuta så löpningen blir kul igen och inte bara jobbig .

XOXO

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida