måndag 30 maj 2011

Inte riktigt på G

Nej efter Vår Ruset så var det som luften gick ur mig och jag har kommit lite av mig med träningen. Jag vet inte om jag vart stressad över hela situationen även om jag tyckte det var mäkta kul just på dagen.
Jag har lixom inte varit på G när det gäller träning, men det kan ju ha att göra med att nu inte har något specifikt mål att jobba mot heller.
Jag är lixom lite off .
Jag och A tog en promenad i går kväll och då pratde vi just om att fixa ett nytt schema att träna efter för det är så mycket lättare då man vet lixom vad som skall göras för dagen.
Kruxet är ju bara att få till det för vi båda vill hinna med både löpning och styrketräning och vilodagar...hehe
A är också lite off och down och det har varit mycket för oss båda vad det gäller jobb och privatliv så då blir ju träningen oftast lidande.
Men hon ska ta ett sommar kort på gymmet nu och då ska jag hjälpa henne att komma igång med styrketräningen det ska bli kul att peppa någon igen och få sällskap på gymmet.
Jag har ju ju J att gå med med det känns ju som att när han tränar med mig så peppar han mig men jag kan inte peppa honom på samma sätt. Han tränar ju bättre med grabbarna så klart det blir lite mer tryck och tävling då haha.

Efter promenaden i går så åkte jag till gymmet med J och vi körde lite bröst,armar och mage....det var riktigt gött och J visade mig en ny övning för biceps som var brutal..ler

Sitter och funderar på det där med styrketräningen jag har ju ett schema att följa som jag fick av Sussa.... eller om jag bara ska knåpa ihop något eget med dom övningar som jag gillar.
Fast åh andra sidan så ska man ju även göra övningar som man inte gillar för att det är oftast dom man är svag i och verkligen behöver träna mer på.
hmmm
Nu är jag så där fundersam igen och inte riktigt vet vad jag ska göra, det är därför jag bara går ner på gymmet och kör lite som jag känner och det är då man inte får någon struktur på det hela.
Nehej dax att göra ett schema som jag kan och vill följa.

XOXO
/C

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida