lördag 4 juni 2011

Snörvel snörvel...

Är dunder snorig och näsan den bara rinner och rinner men peppar peppar så är halsen bättre.
I förrgår vaknade jag med gjordens ont i ena bihålan och den var mega inflamerad men jag tog och gjorde koksaltlösning och spolade näsan  med sen snöt jag mig och använde nässpray och nu känns det bättre men den rinner istället.
Skönt och slippa det där tyrcket som jag hade innan,gud jag trodde huvudet skulle sprängas haha.

Jag har inte tränat på ett par dagar nu (styrketräning/löpning) eftersom jag har varit förkyld men jag har tagit några promenader och det har känts som jag har gjort något iallfall och inte bara suttit och inte gjort något.
I förrgår var jag och lillkillen ute på en promenad, han cylkade och jag gick och när vi kom till gamla soptippen så gjorde jag utfall på rampen upp och det känns i rumpan idag haha. fast än jag inte kände att jag fick någon mjölksyra när jag gjorde dom så tog det...fy vad otränad jag känner mig ...ler
Av bara några fjuttiga utfall så får jag träningsvärk lixom....fast det är ju bra då har jag lite att jobba med igen.

I dag på morgonen så var jag och J ute på en promenad  och det var såååå skönt och lagom varmt. Ett perfekt sätt att börja dagen tycker jag även om näsan rinner haha den är som en kran hua.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe här på balkongen och prata lite med J innan det är dax för jobb :-)

XOXO

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida