onsdag 30 mars 2011

Frukost !

Glömde skriva min frukost idag så här kommer den:

Smoothie:
Halv banan
kokos
1tsk jordnörsmör
1msk krossade linfrön
1dl vanilj proteinpulver
2,5dl minimjölk


Den vart supergod men faktiskt så tror jag den skulle varit godare utan jordnötssmöret.
Känns lite som en klump i magen för jag tog en tsk med bara jordnötssmör för det var sista i burken haha sen var det slut hua nu mår jag nästan illa  .... TUR att det är slut nu ska inte köpa hem mer heller på ett tag.
Det är nog det sämsta man kan äta när man tränar för det är så fett....men det är gott "ler" supergott!!!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen med datorn och min juice och bara ta en lugn morgon och läsa lite bloggar och tycka synd om mig själv ;-)

Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida