onsdag 30 mars 2011

Aaaatchoo!!

Japp nu är förkylningen här och det blir inge mer träna denna vecka för mig :-( hostar och snorar,resten av familjen ligger i feber och hosta alla utom J men han känner av i halsen han med.
Jag har ingen feber än och nu blir det till att kurera sig.
Ev att jag går ner till Ica och köper färsk ingerfära.The och honung har jag.
Så typiskt när man väl har kommit i gång med träningen så blir man sjuk fast man får ju lite sämre immunförsvar i början oxå innan det byggs upp.
Nu steg solen upp över trädtopparna och värmer mig i ryggen så skönt!
jag ska nog krypa ner i sängen en stund till innan jag tar hand om hushållssysslorna.

Ska ta fram juicepressen och pressa apelsin och citron och ingefära + lite ananas det är såå gott!
Igår vart jag lite sugen på något sött och då pressade jag juice :
Morötter 2st
Liten bit citron
Mandarin
Äpplen 2st
Babyspenat
Ananas

Färgen var ju inte så aptitlig så jag hade i några jordgubbar i juicen och mixade det då vart den lite mer orange än grön/brun :-S .Smaken var det ABSOLUT INGE fel på Mmmmmmm så gott!!
Har en skvätt kvar i kylen som jag tänkte dricka nu på morgonen för att vitminboosta lite.

Ha en skön solig dag !

Atchoooo ;-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida