onsdag 21 augusti 2013

Hej igen !

Så idag är det vanlig dag och jag får äta vad jag vill i måttlig mängd. Har käkat havregrynsgröt till frukost och till lunch blev det potatismos, köttbullar och brunsås och lingon .... Nu hr jag haft super magkatarr har varit skit trött och uppblåst i hela magen känns det som.
Jag känner mig helt nockad  .
Jag är lite rädd att det här ska gå åt fel håll med fastan. Jag känner mig så lätt och lagom sen när jag väl får äta så blir det så jobbigt för kroppen.... Det kan ju lätt bli att man börjar äta mindre och mindre på ätardagarna oxå och så vill jag inte att det ska bli jag vill ha muskler inte se ut som ett benrangel ;-).
Funderar på vad det kan ha varit som gjorde att jag fick ont...
Var det havregrynsgröten som var för fiberrik?
Var det för mastigt med potatismos,kanske skulle ha tagit ris?
Eller var det att jag drack kolsyrad dricka ??
Hmmm vill ju bara fylla på depåerna efter både fasta och löpning i går.

Tänk om och gör rätt:
Skippa drickan
Ta mer sallad och inte så mastig med kolisar men skippa EJ kolisar helt.
Ät något litet innan lunch så man inte är vrål hungrig och slänger i sig maten . 

Over and out

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida