måndag 12 augusti 2013

Min förste faste dag snart till enda

Ja eftermiddagen och nu ikväll har varit kämpig huvudet känns tungt nästan som huvudvärk eller migrän är på väg . Men än så har jag inte tagit någon tablett för det jag vill ju att kroppen ska lösa det själv. Jag har druckit massor med vatten och te idag för jag läste att man kunde få ont i huvudet annars .
Jag och J (han kör oxå nu) är sugen på allt speciellt nu på kvällen så vi tog en promenad till willys och handlade snus,havregryn och pauluns granola som jag ska götta mig med i morgonbitti :-) . Det är värt allt och det känns lättare när man vet att det bara är till i morgon. Torsdag är nästa fastedag 

 Nästa vecka på måndag alltså min fastedag 3 så ska jag försöka och se hur det känns att ta ett varv eller två i spåret.
Vi tog precis ett varsitt stort glas vatten och ska kolla på en film
Får se om jag orkar känner mig super trött
Ha det gott och sov sött

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida