fredag 9 augusti 2013

Försvars mode på ingång ... Låg...

I morse så började J med att säga något om mina/våra vänner som har gjort att jag börjat inta försvars mode. Han säger det med en speciell ton och på ett speciellt sätt och hela hans kroppspråk och sätt att vara får mig att ana oråd.... Snart kommer det någon dum kommentar eller utbrott om att jag tränar hela tiden men orkar inte göra något hemma eller att hela mitt liv går ut på träning ... Nåt åt den stilen .
Ja jag har börjat träna igen för jag vill må bra ! När jag inte tränar blir jag trött och får ont överallt känns det som. Och nu när jag är så himla skit trött hela tiden och har ont i både rygg och höfter så vill jag ju få bort det ! Jag vill försöka och se om träning hjälper . Jag hinner aldrig hitta någon balans mellan träning och familjelivet för han sparkar alltid bakut så fort jag börjar .... Men det är nog för att jag har lätt för att träningen blir för mycket jag vill så mycket så det blir så mycket fokus på det . 
Så idag blir det vila och kanske ska man slå till på att baka något gott så man har i frysen, göra något roligt och bara vara så han blir lugn. 
Alla i familjen behöver ju inte göra som jag bara för att jag vill vara nyttig.
Så att ha lite gott i frysen eller göra någon god mat kanske lugnar honom lite.
Som vanligt är det skönt att skriva av sig .
Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida