söndag 4 augusti 2013

Nytt försök :-D

Ja jag tänkte göra ett nytt försök med både träning och matupplägg . Har provat något nytt ,periodisk fasta och det verkar vara något för mig som passar i alla lägen. Man fastar i 16h och äter i ett spelrum på 8h eller jag äter inget efter 20:00 och sen på morgonen tar jag en proteinshake och bcaa fram till lunch. Till lunch blir det fettsnål proteinrik mat med sallad och till middag samma fast med lite kolisar för oftast brukar jag träna på kvällen . Där imellan kan det bli någon liten mellis oftast en proteinshake .
Innan jag går och lägger mig brukar jag oxå ta en shake. Till alla mål utom mellis så tar jag 3st omega 3 om jag inte ätit fisk eller avokado till lunch/middag.
Jag har blivigt helt såld i kycklingfile som är marinerad och så grillar jag den i vår elgrill... Underbart saftigt och gott.sen hör jag bara stavar av alla grönsaker och ev en dipp på kvarg, lite sweet chilli sås och aromat... Nam nam nam 
Träningen tar jag som den kommer och hur kroppen känns, bara jag gör någonting . Tar det lugnt i början och försöker komma in i det här med maten först sen ta tag i träningen på allvar :-) än så länge känns det kul och ok med alla grejer här hemma . Hoppas det håller i sig även nu efter semestern och jobbet börjar igen. Det gäller att förbereda hela tiden så man inte står tomhänt då blir det jobbigt om hungern slår till ...och man tar gärna något snabbt och onyttigt . 
Natti natt...
första jobbdagen i morgon efter 4v semester. Men det har varit helt underbart och jag älskar min familj .
Sweet dreams

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida