fredag 16 augusti 2013

Gårdagens fasta

Funkade helt ok över förväntan faktiskt, jag städade hela lägenheten och sen lyxade jag till det med ett gymbesök på kvällen med coreteäning, stretching och lite sol :-) . Idag var jag inte hungrig alls vid frukost så jag tog den vid halv 9 på jobbet så min fasta blev ca 15h i ett svep från i går vid sista måltiden.
Hanterar hunger bättre och är mer tolerant till den , förut käkade man så fort man kände lite kurr i magen. Det känns jätte bra och behagligt på nåt vis jag känner mig lugn . Så det blir mer och mer positivt med fastan.
Känner mig inte så där vråltrött
Orkar ta mig för saker
Känner mig lätt
Mår bra helt enkelt :-) 

Kan ju vara träningens förkänst oxå  
Ler 
Tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida