onsdag 14 mars 2012

Min önske lista ooch uppdate om träningen!

Hallå i stugan !
Dagarna rullar på och även träningen. Bodyrockade i går ett monsterpass utan dess like var det,mina ben kommer inte gilla det i morgon har jag en känsla av.
I morse tog jag en löpvända...nu börjar löpkännslorna komma med våren och solen..så underbart.
Använde min garmin 501 och ställde in ett pass på 4km som jag skulle springa på 30 min.
Jag sprang på 28min woohoo :-D. Gu vad bra det var att ha Garmin den hjälpte verkligen mig att springa lite till när det kändes som tyngst och puschade mig när jag sprang för sagta.
För att klara springa 4km på 30 min så behövde jag ha en fart på 7:30/km .Jag låg mellan 5:45-7:00/km så två gånger saktade jag ner och gick en liten stund,inte länge bara så kroppen fick vila lite. Känndes det tungt och jag tittade på garmin och tiden närmade sig 7:30 fart så ökade jag lite bara för att slå tiden.....det var super kul :-D . Nu i kväll blev det bodyrock på 15min vågade inte köra den sista övningen för ben och rumpa på 3min , efter som jag körde stenhårt i går....man vill ju gärna kunna sitta i morgon.

Nu till en liten önskelista jag har och hoppas kunna införskaffa mig lite av sakerna inom en snar framtid :-D

Sen ett bra protein pulver oxå och helst med choklad smak fast det har jag inte kollat upp än .

Nu är det natta natt för mig
Ha det gött

Zzzzzzz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida