onsdag 14 mars 2012

Inte så bra

Min röst har visst rymt under natten och jag är så tjock i halsen.... Det kom igår kväll bara så där. Kände att halsen var lite irriterad men tänkte inte så mkt på det och somnade.
Det blir nog till att hälsa på farbror doktorn i morgon om det blir värre , misstänker att det är början till halsfluss :-( , men samtidigt så kan det ha försvunnit till i morgon för så har det varit nu flera ggr. Man har avstått från träningen och så har det bara varit lite halvdant med förkylningen så man tänker att fan jag kinde nog ha tränat.
Sitter i bilen och kurerar mig med grönt te med färsk ingefära och citron. Så glad över min termosmugg den har jag verkligen haft nytta av denna höst och vinter när man har suttit i bilen och väntat på att skolan ska börja.

Åh vet ni jag glömde ju säga det i går .... Weeiiii !!! Nu har dom börjat sopa gator och gångvägar på grus i grannkommunen så snart är dom hos oss.... Så snart kan man åka rollerblades weeiiii :-)
Suck ja träningen får jag ju lägga på hyllan väntandes på att denna halsonda ska försvinna skit oxå jag som hade kommit igång med löpning och bodyrock och känner och ser redan skillnad ju .... Jaja då har man något att kämpa för och längta efter .

Tjing tjing

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida