fredag 16 mars 2012

Har faktiskt aldrig varit med om detta förut...

Jag har tappat rösten nästan helt och fullt så nu idag blir det till att var så tyst som möjligt.
Det är första gången jag tappar rösten så här faktiskt,visst har jag varit hes men man har ju kunnat prata. Nu kommer det knappt ut ett liltet pip ens och det värker ner i bröstet om jag försöker prata för att man måste anstränga sig så förbaskat.
Jag är lite rädd att det kommer hålla i sig länge denna förkylning/ heshet och att jag kommer förlora lusten/ motivationen till att springa och bodyrocka.
Jag tittar på Lisa-Maries övningar och läser deras facebook varje dag för att inte tappa fokus och lusten,och man blir verkligen peppad.
Ja jag hade ju börjat sprungit lite och det var kul med pulsklockan när jag blir frisk sen så får jag börja om på noll igen eller?? Det känns så surt och tungt att tänka på så jag håller tummarna på att lite av konditionen finns kvar så inte benen blir som stockar när man springer.Bara solen och våren kommer så brukar det bli spritt i benen och man vill bara ut och springa av sig all pirr.

Efter som jag både vill få lite muskler och öka konditionen så tänkte jag försöka köpa Bcaa pulver som jag kan dricka innan och efter konditionspassen som är lite mer krävande, för att behålla dom muskler man kämpar för att få på bodyrock.
Helt konstigt vad ett annat synsett på kroppen och ändring av lite kost kan göra ,jag tycker jag redan ser skillnad även fast jag har varit sjuk ett par gånger nu och inte kunnat träna fullt ut.
Mina lovhandels har börjat försvinna och faktiskt lite av nedredelen av magen.
Äter enligt bodyrock och det ekonomin tillåter. Det är roligt när man äntligen ser lite skillnad på kroppen när man försöker att få den att må så bra man bara kan.

Nä nu är det dax för en varm dusch för mig sen ska jag ta tag i lite hemma sysslor och efter det bäddar jag nog ner mig i soffan om jag hinner innan ungarna ska hämtas i skolan.

hej hopp

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida