lördag 31 mars 2012

Bollkul bodyrock och tacos

Tänkte jag skulle passa på att bodyrocka i morse när jag hade tvättstuga men jag mös med J i stället och åt en härlig frukost: te smörgås med kokt ägg .
Senare på eftermiddagen åkte vi till odensvi och spelade lite fotboll med grabbarna det var superkul sen passade jag på att springa 2 varv runt plan och gjorde 25 stepup kneeup /ben och sen 10st mountainclimber 1 pushup a10 repetioner.

När vi kom hem började grabbarna spela dator och då passade jag på att göra en bodyrock workout 12 rundor 10/50 sekunder 4 övningar.
Svetten riktigt droppade om mig och workouten avslutades med 3magövningar 10/50 sek .

Det känns fortfarande i kroppen efter flera timmar men på ett bra sett :-)!

I morgon innan frulle är det en löpvända som gäller , känner mig taggad + att det är kul att använda garmin klockan .

Natti natt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida